Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 20, 2010

Chocolate Fountain Machine

Hari tu masa pergi kenduri kwn, saya ternampak ade satu choc fountain machine diletak di meja beradab...sungguh teruja n mengujakan hingga membuatkan saya pun mahu memilikinya satu hehe untuk jangka masa panjang benda ni tak membazir..nanti ada jamuan pape bolehlah digunakan lagi...boleh juga dipinjamkan kepada fmily n sdara mara..this is MUST BUY item..hehe i like it very much!!skrg tgh survey2 lagi mane boleh beli machine ni..kalau boleh murah2 dahla ;p



4 comments:

  1. perghhh. aku mesti g kenduri mu ni! :D

    ReplyDelete
  2. haha aku brangan je la dlu..tp mu mmg kne dtg ngn hubby

    ReplyDelete
  3. insyaAllah kalo ada kelapangan. ganu tu weh. time tu aku dah kat shah alam. ada kenduri plak tu. tetiba aku teringat! :D

    ReplyDelete
  4. best2 choc fountain...
    celup mash mallow...biskut..strwberi..nyum2....
    kalo u nk bli..i ade tgk dkat sunway ade kdai yg jual mesin choc fountain ni...plh murah rm500 rasenye...
    i sewa je choc fountain..rm100...
    or u ade survey mane2 yg lg murah ke..kalo ade share2 eh...hhehe

    ReplyDelete