Sunday, September 26, 2010

Cik Faridah bertanya...

Hari ni kt ym cik faridah telah bertanya saya, cmne nk buat pomander ball sebab dia pun mcm berminat nak buat hehe gud2 tingkatkan kerajinan dalam diri anda di samping mengisi masa lapang dengan pkara yang berfaedah..

saya sebenarnya telah siapkan 2biji pomander ball tapi x amik gmbo pape sepanjang upacara membuat pomander ball berlangsung ;p tak terfikir sbb xcited sgt nk siapkan hehe

Mungkin blog di bawah ni dapat membantu cik faridah sbb sy pun tgk kt ctu sebagai rujukan =))

To LOved and Be LOved <DIY pomander>

selamat mencuba..

2 comments:

  1. wah2..ade spesel entry utk tunjuk ajar kt aku..tenkiu2 my beloved fren..ummahhh

    ReplyDelete
  2. ho la spesel ke mu...jd mu kne buat la

    ReplyDelete