Wednesday, October 6, 2010

Tudung Ekspress

Naik bas ekspress sy suka, pkai tudung ekspress sy kurang suka la huhu tak konfiden bila pakai tudung tu...bila pegi skolah pakai tudung tu mulalah cik emy duk mengutuk ~aku ingatkan makcik mane td..ko rupenya scha haha~sambil gelak2..padahal bila dia plak pakai sjibik dah mcm bibik indon haha cik emy n sy mmg suka kutuk mngutuk antara 1 sama lain ngeh3

Sambung pasal tudung ekspress..skrg sume pngntin pakai tudung ekspress je masa majlis..sy duk mcari lagi ni tudung cap mane yang paling seswai ngn muka saya yang ala2 bebola ikan bulatnya huhu

aunty/makcik sha n anak2 sdare ;p

wif cik faridah,model tudung ekspress

Harap2 saya akan jumpe tudung yg sesuai nanti n xjadi 'makcik' bila pakai ;p

6 comments:

  1. sha..byk org hire vispera utk buat awning tudung yg elok..mcm mia lak...tudung ala2x ariani ni akan pakai buat pertama kali mjlis wedding..lain dr lain...sbb selama ni asyik pakai tudung bawal je..cuak gak nk pakai tudung tue

    ReplyDelete
  2. haha..bkpe la udoh ngt model tudung segera mu tu..klu aku pn tkot nk pkai klu gitu modelnye..hahah

    ReplyDelete
  3. mia:tu la psl..cuak rs hehe dh tgk2 koleksi vispera..tp blom order je ;p

    faridah:mu la model terhangat..suke sgt tudung ariani hehe

    ReplyDelete
  4. tembamnye pp u dlm gmbar ngn faridah model tudung..bulat...jgn mara cha...hehehhe
    ala,u pkai je tudung pe2 cha,ttap cntik n ttap kuwe syg jgk...huhhu....

    ReplyDelete
  5. tu la diey..mkin mbulat skrg..silap haribulan tuko ngn bola haha

    ReplyDelete
  6. haha..tp utk wedding aku pn still jd customer tetap ariani.ariani je ade kaler tu n paten twist..aku suke sgt tudung mcm lgsir yg tutup dada ni..hehe.

    ReplyDelete