Friday, November 19, 2010

Checklist..lg 28 hari

  • Barang hantaran
Semuanya sudah setel dibeli..sedang mencari masa yang sesuai untuk dihias cantek
Untuk my tunang..temanya hitam+merah
untuk diriku ini..kaler pink
  • Baju nikah
Baju nikah saya dah siap..tp terlabuh la pulok..huhu xsuke...tengah cari penyelesaian..
Veil,sy dh beli sendiri kat jakel..xperlu sewa2
Tudung nikah dh tempah n siap..tp xtau la nak pakai ke tak..tudung terkecik la plk..singkat semacam ngeh3 serba xkena..

Bju melayu my tunang also da siap..songket baru sudah dibelinya..sy pesan suh pilih kaler yang ade gold2 skit memandangkan lace bju nikah sy kaler gold..blom mms pn lagi..tp my tunang ckp songketnye purple+gold..okei la kot..bantai je la ;p

  • DIY project
Projek tergendala seketika gara2 tunang dh blik ke mlysia (sebok berdating)+kerja2 akhir thun seorang guru+kne stdy untuk induksi.
Lolipop blom siap..buat setakat termampu je la
Pomander ball ada lagi 2biji ballnya yang x bergerak duk dlm plastik..bunga blom dicari
Hiasan bilik pengantin blom difikirkan..
  • Butik Nana
Dah pilih pelamin+bju 3psg+fitting..cume my tunang blom bagi ukuran utk bajunya..
Tudung mesti sediakan sendiri...blom beli 1 pn lg...kalo ssh sgt pkai tudung bawal je la..i like!
  • Paperbag
Dah ngamuk kt cikmat ari tu suh cikmat buat cepat2..akhirnya cikmat dh design n bakal dicetak..dijangka siap 25hb11
  • Kad kahwin
Sudah mula diedarkan terutama kpd ckgu2 1 skolah memandangkan cuti sekolah dh bermula..yang terharunya hadiah dh dpt drp k.yanti..thanks akak..terharu btol..lg sbulan nk kwin adiah da dpt..
  • Wedding diet
Xde diet2nya..sy seorang yang sgt xpndai diet..bdn dh mkin naik bknnya makin kurus hehe sori kpd siapa2 yang mghrap sy diet ye dgn hrpn dpt jd pngntin yang cun melecun...terutama ira yang sll igtkan sy jgn mkn byk2 ;p

2 comments:

  1. alhamdulillah byk dh siap tu cikgu...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..nsb baik byk jgk yang dh setel awal..xkalut sgt ngn induksi

    ReplyDelete