Friday, December 10, 2010

Ya Allah jgnla turunkan hujan pada 18 disember 2010 =)

Assalamulaikum..tinggal lagi 6hari!!!

Haih ari ni ujan lg...majlis kurang meriah la kalau ujan..jalan pun becok kt kmpung saya ni haa...dulu saya penah gi kenduri orang lain pada bulan 12 n time makan2 tu hujan, rasanya nasi pn dah masuk air..dalam hati kecil bertanya.."napelah buat kenduri bulan12 kan memang dah tau musim hujan"..huhu skrg kena kat diri sendiri..ngeh3 aku sendiri yang kwin bulan 12..terpaksa pilih bulan12..dh gatai sgt kot xsempat tunggu tahun depan huahua..

Ada sesetengah orang cakap..klo kwin hujan maknanya pengantin suke hirup sup/makanan berkuah guna pinggan xguna sudu..kitorang xcamtu kot...n satu lagi orang cakap pengantin suke hirup budu huhu aku memangla suke budu tp xdela sampai hirup hehe

Sebelum cuti sekolah ni pun ada beberapa orang kawan yang main2 suh saya lempar pakaian dalam terpakai atas atap rumah sari sebelum majlis haha ni lagi karut..kepercayaan mane tah..dahla kt kawasan rumah saya ni banyak monyet..silap haribulan tengok monyet yang pakai ;p



hujan
~Hujan oh hujan kenapa engkau turun~

2 comments:

  1. hahhaha...hafiz pun ckp mcm tu gak kalo majlis kawen hujan..tp knp aku xthu ??????boleh cyer ker...

    ReplyDelete
  2. ha ha,,insyaallah,,doa2 bnyk2...kat johor ni terang benerang plak!

    ReplyDelete