Wednesday, March 9, 2011

Berisi ke ada isi?

Sejak kawin ni orang sekeling asik mempersoalkan keberisian badan saya dengan 'isi' yang ada haha mane tak tanye badan saya bagai dipam2..naik 4kg sejak kwin..lagipun memang persoalan takkan abis sampai lah kita tua..

masa bujang orang duk tanya..dah ada calon?
kalo xde boipren/gepren/calon: awak memilih sgt ke?memilih sgt kot!
dah ada calon/gepren/boipren: bila nak kawin?
bila dah kwin: dah ada isi?dah mengandung?
bila dah ada anak: bila nak tambah lagi..
bila dah tua krepot: umur dah berapa?nampak muda la (hehe yang ni saya reka sendiri)

Sesungguhnya Allah lebih tahu apa yang terbaik untuk kita..time's up kena pergi kelas..bubbye

1 comment:

  1. yes..Allah knows best =)

    so klu ade org sibuk2 tanye..ckp je, insya-Allah ade rezeki nanti (which is satu doa jugak utk kite)..then senyum manis2..huhuhu..sure org yg nak sibok tu tak jadi nak menyibok =)

    ReplyDelete