Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 28, 2011

Ceritera Check Up di KK

Hari ni 29hb beria-ria bangun awal..mm biasanya lepas solat subuh saya sambung tido muahaha yela mengajar petang..memang tabiat tak senonoh n mak selalu membebel takut effect baby dalam perut..*harap-harap baby dalam perut mama jangan terpengaruh dan tereffect apa-apa okei..im just tired baby*hee

Berbalik kepada topik kita pasal check up..saya ni jenis yang sekali nak pegi check up kat KK, barulah saya sebuk cari buku pink tu..so hari ni nak pergilah KK tu..lepas dah mandi ambil buku tiba-tiba rasa pelik sebab today is khamis..biasanya dating dengan DR setiap hari isnin atau rabu..tengok balik buku tu rupanya tarikh sepatutnya 26hb huhu patutlah ada miss call dari no opis mane tah selasa baru ni which is 27hb..confirm klinik tersebut!Sepatutnya bukan miss call, saya sendiri malas nak jawab kalau nombor ala2 ofis gitu muncul di skrin telipon hee*lagi tabiat tak shenonoh*What to do now..nanti saya call klinik jelaskan hal sebenar..dan nurse mesti suruh datang hari isnin ni..*akak nurse janganle marah*

So..nak buat apa lagi ni..pagi masih bujang..still ada 3 jam untuk bersenang lenang sebelum ke sekolah..tadi call hubby..ada ke patut dia suruh sambung tido..ishh..ishh..ishh..terpaksalah ikot cakap suamikan.kunci jam pukul11 dan zzz.ZzZzzZzZZZZ

"Sejak pregnant ni cikgu maths sendiri boleh tertukar no 6 ngan no 9 huhu"

No comments:

Post a Comment