Wednesday, January 4, 2012

Iris sudah 2 bulan

  • Waktu tidur Iris dah berubah setelah mencapai usia 40hari+ sampailah arini 68hari. Malam-malam mama papa dah boleh tidur lena sket cuma bangun untuk menyusu 2x lepas diulik-ulik, iris tidur semula.
  • Dah pandai beri respon dan senyum bila diagah. Insan pertama yang mengagah Iris dengan jayanya itu ialah 'ki' toki, ayah saya. Masa tu Iris 50hari+ hehe
  • Iris happy bila orang bercakap dengan dia. Masa tengah nangis pun dia boleh senyap dan balas semula dalam bahasa dia
  • Papa Iris lebih pandai pujuk Iris compare ngn mama Iris huhu mungkin sejuk ngan papa dia..yela muka dah macam papa..
  • Iris suka mandi!tak pernah nangis masa mandi..senyum2 lagi. lepas ni bolehlah kita pergi sunway lagoon ye nak;D
  • Suka masukkan tangan dalam mulut.Geget2 dia punya mitten huhu mama risau kuman tapi bila tanggalkan mitten tu dia nangis secara tiba-tiba sebab sakit kena kuku huu
 2bulan : 5.35kg
1bulan : 4.05kg
20hari : 4.00kg
1hari : 3.28kg

    No comments:

    Post a Comment