Sunday, September 30, 2012

House renovation

Ni lah rumah kitorg yg tak seberapa..tp tetap bersyukur..alhamdulillah..
yang ni kitorg suami isteri sepakat nk buang sliding door
 
pandangan dari living room
 
2 bathroom tiles cmni..
 
Ni bathroom kt master bedroom. color simple down to earth cmni mmglah pilihan suami
 
ni family hall kat bahagian atas
 
en ikhwan berdiri dkt tangga
 
ni lah dapur yang akan aku msk macam2..tiles pun aku pilih hee
 
plaster ceiling jenis cmni aku yg pilih hehe

2 comments:

  1. Hi there...

    Plastee ceiling ni mmg tgh in sekarang ni...tp i tak pilih cmni sb xnak nti jadi lubuk taik cicak. So kami buat yg biasa ja pakai cornice

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah yela tak terfikir plk haha kne ltk siap2 ubat cicak kot kt celah tu..thanks for ur info!

      Delete