Saturday, August 21, 2010

Weekend yang boring

Uwaaa bangun2 tido rasa sunyinyee..mane sume orang pegi??huhu =(( sepatutnye xperlu tanye sebab saya dah tau jawapannye..lepas sahur n smyg subuh sy smbung tido ZzzZzz dah pukul11 baru nk bgun..anak dara ape ney..ptutla mkin mengembang je pipi n badan hehe

Hari ni k.nora the leader of this house bersekolah ganti..mizah pula mcm biasa, 6/7 hari dirinya di scret recipe..hana+ira pula ke kedai pngntin..k.jun pula blik kampong..so bgun tito dengar lagu lonely n bace sms dari tunangku mucuk ~baby,dah bgun msg abg deh~

Nasib baik la ade tunangku menemani yuhuuu bleh chating spuas hati..sy di sini pukul11pagi..dia di sana pukul10malam..weekend la paling senang kitorang nk 'dating'..tu pun klo tunangku xpegi rig huhu sebut psl rig jom tgk cmne tunangku mencari rezeki =)) 
an oilrig
sebelum:merah..selepas:kelabu

4 hari tak mandi

wif driller kot ;p


keje smpai malam..patutla awk da kurus..kurus ke?;p

his truck

Apapun yang wan lalui kt sana,saya kt sini hanya mampu memberi semangat dan dorongan serta berdoa semoga wan sentiasa dilindungi dan dirahmati Allah..lagi 2bulan nak blik mlysia =)

1 comment: