Sunday, September 5, 2010

Home Sweet Home

Alhamdulillah..saya dh selamat smpai ke rumah pada sabtu yang lepas..bertolak kul6.30 dari jb n sampai kemaman pukul12tghari..saya dh tunjuk kt mk n kakak2 bunga pahar,diorang ckp simple+cantik n redha je dgn hasil kerja sy yg xseberapa tu hehe xpela yg penting xmembazir n saya xperlu nk fikir lg psl ni..

Pastu semalam saya dh pergi ke butik pngantin nana n pilih pelamin yang sesuai..tp xdela sesuai sgt sbb xde yang btol2 berkenan di hati huhu sbnrnya boleh je nk design sndri, cme kalau barang2 xde kt ctu knela tambah bayaran..saya pun pilih bju je..pelamin belum lg confirm cmne..


p/s: kerja2 kwin ditangguhkan utk sementara waktu bagi memberi laluan kpd smbutan hari raya aidilfitri ;p

4 comments:

  1. wah..pelamin ni ke mu tempah..cantik cha..aku suke sgt2..he3

    ReplyDelete
  2. ai2..salam kenal..cantik pelamin 2...=p

    ReplyDelete
  3. pelamin tu lawo la. tp kerusi tu la hok susah nak cari

    ReplyDelete