Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 15, 2010

dah lame tak berkunjung ke spa..

Sudah lama rasanya saya tak berkunjung ke spa untuk manjakan diri..lebih2 lagi nk tawen ni kan..bdan kenalah lembut ngeh3..kulit haruslah mulus tulus halus..namun ini semua memerlukan fulus huhu

Sebut pasal fulus ni..siang tadi sebelum ke sekolah (mengajar sesi petang) saya singgah di cimb mau amik duit..kt sebelah cimb adalah mayfair+reeskin..saya pn saja2 la nk test tanya pasal facial trtment kt reeskin..dgrla cik amoi tu pokpek2 n bt ksimpulan bahawa masalah kulit saya ni memerlukan rawatan yg berkos rm3000 utk 3kali treatment berserta ubat2nya huhuhu pastu sebok plak suh saya deposit duit..dalam hati~haih ingat aku mak datin ke ape..gaji pn xsmpai rm3k sbulan tau ngeh3~..cpt2 la saya bg alasan..saya dh lmbat nk gi skolah ni cik amoi..slmt tinggal.. ;p cik amoi sempat menghulurkan namecardnye..mane la tau saya nk booking ke ape..


RM3k ni banyak sbnrnya bagi saya lebih2 lagi kalau rawatan tu xseperti yang diharapkan..so kena pk patploh kali dlu sebelum bertindak..tp siapa takmau kulit cantik kan..lmbtnye tawen..mtk nafkah sme suami lorr hikhik

Ada sape2 penah cuba?sila angkat tangan...

Apepun diri ini masih bersyukur dgn pmberian tuhan n bsyukur juga stakat ni my tunang xpnh sesekalipun komen tntg fizikal saya..gmok ke kurus ke..gigi jongang ke..kulit berkrapu ke..sawo matang ke..xckup zat ke...bak kata pujangga "You don't love a woman because she's beautiful, she is beautiful because you love her.." alhamdulillah..

3 comments:

  1. i pnh bace komen2 org psal ree's skin...ade yg ckp xberbaloi sbb xde kesan sgt...tp tu brgantung pd kulit kot..lgpn kulit u kn dh xde mslh dh...
    cha..i dpt voucher spa..blh buat utk facial n body treatment...sume free je...kalo u dtg kl,blh la kalo u nk g buat...

    ReplyDelete
  2. wow sume pree ke diey hehe nnt klo i gi kl i roger u k..kne gi jgk ni..soping brg kwin skit lg..

    ReplyDelete
  3. free n xdop charge terselindung pn...hehehe...u jd x nk lolipop yg u msg ari tu?kalu jd,bleh jah i nk tlg g ambik...

    ReplyDelete