Tuesday, October 12, 2010

Candle!!

Hari ni tamatla sudah exam PMR xperlu jaga exam lagi dah untuk tahun ni yuhuu lepas dah tamat exam tadi, saya n nana ke jusco taman universiti saja2 nk cuci mata..sedang bjalan2, rs pula nk singgah sebentar di kdai uncle jual lilin...saya ape lg..mbelek la lilin2nya n cari yang mana2 murah hehe lame jgk proses pembelekan berlaku, ingatkan singgah sebentar je..thanks nana sbb bg idea n tggu aku mbelek ye ;p

Inilah serba sedikit lilin2 yang sy beli...


Saya juga dah siap test lilin tu boleh float ke tidak hehe saya isi air dalam balang..balang ni hadiah ms hari guru..inilah hasilnya..mmg float!






 



5 comments:

  1. hahhahhaa...sah..uncle yu x tpu.ko xtry yg dlm kotak tu?leh beli lg lps ni

    ReplyDelete
  2. wah,chumelnye candle...u nk hias kt meja mkn ke nt...letak dlm bilik pengantin br lomantik...jgn terbalk sudah la nt..hhehehe

    ReplyDelete
  3. shommmeelll..nak tangkap satu gak r..letak kat bilek tdo...romantiknyer~~~

    ReplyDelete
  4. mia:tenkiu sll bg support!

    nana:blom try yg tu..tp mmg float rsnya

    diey:hias meja mkn je kot..lilin murah2 hehe

    k.mie:sila2 mmg romantik n xberbahya sgt sbb ltk dlm balang cmni =)

    ReplyDelete