Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 10, 2010

Bunga Dip~mahalnye..

Hari ni saya pergi tempah bunga telur yang guna bunga dip merah+hitam sebanyak 15 cucuk..terperanjat sekejap kt kedai tengok harga..yela bunga pahar yang saya buat sendiri xsampai rm2 pun 1 hehe..tgk bunga dip yang dh siap tu mencecah rm10-rm15 satu huhu tapi saya tempah jugak la..yg paling murah saya pilih setelah cut daun..cut ape2 je yang boleh cut pd bunga dip tu hehe lgpun budak yang jual tu very nice,layan je sy tnye mcm2..xsampai hati pulak kalo xbeli hehe alasan ;p

15 cucuk bunga telur ni mak suh guna untuk letak pada pulut kuning nanti...orang tgganu panggil 'pulut semangat' kot..saya pun xtau istilah dia ape ;p tp yang pasti saya xnak la buat sendri bunga tu wpon saya ada bakat terpendam haha koya..nanti burok bebeno nk bg pihak lelaki kan..deposit dah pun dibayar..akhir bulan ni boleh la amik..hrp2 setel!

Camni la ropenya pulut kuning berbunga telur tu..camne ek nak buat?any source?


2 comments:

  1. oo..x tau lak psl ni...kat timur je ke selalu wat camni ek sya..kat utara,xde

    ReplyDelete
  2. aah ye kot..kt trgganu cmni bg2 pulut hehe nk gantung bunjot2 pulut tu xtau cmne ;p

    ReplyDelete