Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 3, 2010

Entry kalut dan mengalutkan

Salam kpd readers(kalu ade yg sudi bace) ;p
Hari ni sy nak berkongsi kekalutan yang ada dalam diri mengenai kad kawen..
dunno why sume orang dah tanye pasal kad kwin..ckgu2 skolah..sdare mare...housemate..kwn2..haihh fenin dgn soalan psl kad kwin nie..pdahal nak kwin bulan12 nnt..atau memang sepatutnya kad kwin kne siap 2bulan sblm majlis ke??huhuhu

Oleh sebab sy dh kalut, jd sy kontek en rahmat,my wedding card designer n push2 dia skit dgn niat suh dia plak yang kalut hehe dia jawab..rileks la cik shida..biar lambat asal selamat..ni kan awal lg adoiii lgsung xkalut en rahmat nie..

Prsn kalut telah bertukar mnjadi stress n en tunang menjadi mangsa keadaan..tetibe je jd amuk ms berchating ;p en tunang plak tlalu cool sesejuk eskrem n ckp nnt siap la tu syg..kalau xsiap dlm akhir bln10,en rahmat la yg abg siapkan..abg tgk fb dia kurus je..sekali abg tanduk.. huhu tanduk menanduk la plk dia ni..bknnye nk serius..

Apepun sy berdoa n berharap semoga kad kwin saya akan siap pd waktu yang sepatutnya dan sempurna..insyaallah..

3 comments:

  1. xpe cha...smpat je lg...biar lmbat asal slamat...hehhe..
    i pn kad br siap smalam..tp xambik lg...tggu nk ambik ujg mggu ni nt zaim dtg...
    nt dh siap kad kawin u,share cpat2 eh..:)

    ReplyDelete
  2. eh aku punya kad dah siap b4 raya hari tu. sebab tu aku buat awal, takmo kalut. aku ni kelam kelibut punya orang. haha

    takpe aku rasa paling lambat pown kna siap 1 bulan b4 majlis coz tu masa terbaik nak distribute kad

    ReplyDelete
  3. yana:kad u da siap ke..nk tgk!!
    sarah:aku pn klam kelibut skrg huhu hrp2 sbulan sblm tu da siap..

    ReplyDelete