Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 16, 2011

Hari ni saya sedih T_T

Pagi2 lagi hubby dah call.."syg..abg ade bad news nk bgtau" huhu trus satu hari saya jadi bad mud..abis lah student kena marah bila bcakap skit masa test tadi..sekarang musim ujian..nasib baik tak penat sangat..huuhh cepat penat btol sekarang..naik tangga tingkat 4..turun then naik lagi..gini lah kerja cikgu..bila la nak ada lift kat sekolah ni..hee

Hubby bgtau project dia delay..start jumaat ni dan mungkin berakhir 28hb8 huhu 29hb baru dapat turun rig n pegi miri n baru la boleh balik..tak seperti yang kami rancang..ingat nak balik raya sama2 uwwaaa*nanges* nasib baik lah sempat jugak bbuka puasa sama-sama weekend yg lepas..sempat shopping baju raya n kasut raya sekali*baru boleh senyum ;)* thanks hubby..sejak pregnant ni, banyak perkara hubby tunaikan aje selagi termampu katanya*hepi sampai terlompat2..toing2*

Jenguk balik la ape barang-barang yang telah dishoppingkan..baju raya kali ni hubby yang pilih..saya berkenan dress ala2 arab banyak manik..tapi hubby tak berkenan huhu so ikutlah cakap suami..yang paling penting mata dia nampak isterinye cantik..komen n mata orang lain buatpe nak layan!

orange n biru

songkok dan ketayap hubby

kasut paling selesa sempena preggy..hubby blanje yeayy
Rasanya dua pasang baju raya tak cukup memandangkan raya sebulan ;p tengah2 takde mud+sedih ni best la shopping..heehee

2 comments:

  1. xpe cha..nnti hubby bawak duti raya berkilo kilo.hehe.aku bersetuju tang kasut paling selesa tu.awal2 pregnant dulu aku dh sambar satu.alah membeli menang memakai =)

    ReplyDelete
  2. Tu la..beli smpai pokai hehe

    ReplyDelete