Sunday, July 17, 2011

Makan durian

Musim durian menjelma lagi..saya tak pasti sejauh mana bahaya makan durian masa mengandung..tapi mak saya tak galakkan sangat saya makan..ala2 larang pun ada huhu alahai buah peberetku..

Tapi arini saya beli jugak durian sebiji hehe sebelum makan kol mak dulu, yahuu mak bagi makan tapi 2 ulas je..so 2 ulas la yang masuk dalam perut saya dan selebihnya masuk dalam perut my housemate dan perut peti sejuk..yummy!!

1 comment:

  1. owh durian..aku x suke sgt durian.klu mi aku wat pengat bru aku trasa nk mkn.tp rambutan n manggis aku xleh tgk..aku jd hilang pertimbangan..aku boleh hbskn sekilo dlm satu msa.lpas mkn aku rsa lain mcm..huahuahua

    ReplyDelete