Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 14, 2011

Baby bergerak-gerak

Masa 17weeks aritu saya risau sebab tak rasa pape dalam perut saya ni..uterus la sbnrnya ye hehe tapi bila dah masuk minggu 19 saya dah mula rasa macam gelembung udara dalam perut saya ni hehe ala2 perut kembong gitu..alhamdulillah dah masuk minggu 20..makin kuat saya rasa pergerakan baby..subhanallah maha kuasa Allah yang memberi peluang saya merasai detik-detik menjadi bakal ibu..

Sekarang dah masuk minggu 22,bila saya letak tangan pada bahagian perut pun dah boleh rasa..hmm tak sabar rasanya nak bagi hubby rasa pulak!dah dua minggu xjumpe hubby..outstation ke labuan..sabo je la..hubby mencari rezeki..

Hari selasa lepas saya berpuasa ganti..almaklumla ramadhan dah hampir menjelma hehe teruk betul suka ganti puasa last minute!! ;p hari tu la baby bergerak paling kerap rasanya huhu cian baby..lapo ke..mama tak sahur sorry baby..adakah baby melompat-lompat kelaparan...so lepas ni kenalah rajin bangun sahur..

Buat anakku sayang,teruskan pergerakan anda..mesti aktif dan sihat selalu okei!mamapapa luv you..

No comments:

Post a Comment