Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 4, 2011

34 minggu...

Salam..
Saya sekarang kat sekolah..banyak kelas dicutikan sempena PMR..so cikgu duk melepak2 je..makan2..ops diorang tengah makan spegeti saya masak la hehee sejak pregnant ni rajin bebeno saya masak..walaupun penat, rasa puas hati..apa yang saya rasa nak makan, mesti saya masak sendiri..masak pula terlebih-lebih n bagi housemate makan..tak pun bawak ke sekolah..ala2 pot luck gitu!

Sekarang saya duk menghitung hari mau bercuti..saya apply cuti bersalin awal 2 minggu memandangkan takde sape2 kat JB ni huhu*sedey mengenang nasib* bukannya takde sape2 langsung..housemate sume ade..kawan2 sekolah ade..mm cuma saya tak begitu tabah menghadapi saat2 nak bersalin bersama diorang hehee mestilah nak bersama husband n family sendiri..lagipun 1st baby..Apapun saya tetap prepare fizikal n mental manalah tau rasa nak terbranak lebih awal n masa tu saya kat JB!

So, sebagai langkah keselamatan..beg mommy n beg baby sudah hampir 80% siap nanti 100% siap, bolehlah simpan dalam kereta, bawa ke mana jua saya pergi..GL pun saya dah dapat akak kerani ofis bagi..in case nak bersalin di GH ke..dapat la duk 1st class..dapat ke?selalu GH ni penoh je ;p

No comments:

Post a Comment