Monday, October 10, 2011

Pengetua sengal

Masih dalam mood geram nak tumbuk2 pengetua buat belacan,boleh cenggitu?mungkin emosi perempuan mengandung ni tak stabil sekaligus membuatkan saya tak dapat nak fikir positif bila dia tak luluskan cuti awal bersalin yang saya mohon..huhh cerita akan disambung kemudian sebab saya taip pakai iphone je..sakit mate den!

5 comments:

  1. eerrr... abes nak start cuti biler.. dah nak beranak nanti baru cuti ek..??

    ReplyDelete
  2. tu la..tension btol..tah nape dia sbg pmpuan xleh pham..tp saya cuti je la hehe lantok ler nak jadi apepun..

    ReplyDelete
  3. kejam sgguh.nnti dkt2 nk bsalin mu kol dia la cha..

    ReplyDelete
  4. tu la..nganjing molek dia ckp..pengetua bru pindah..mmg jd mangsa umpatan cikgu2 je..bykla pahala dia

    ReplyDelete
  5. ingatkan dia bertolak ansur...klu x bg 2 minggu pun seminggu akhir pun dh ok

    ReplyDelete