Saturday, April 7, 2012

offshore VS keje opis

My hsband baru je dapat offer keje lain..kali ni mungkin dah tak perlu nak tinggal anak bini tido kat laut cina selatan lagi!alhamdulillah..rezeki jugak tu..perlu disyukuri..tapi masih dalam dunia oil n gas lagi..adakah beliau akan terima kerja tersebut??

Nantikan episod akan datang yang bertajuk "Keputusan muktamad suamiku"
p/s:Tetibe saya rasa suami saya hebat orangnya hehe haruslah puji suami sendiri kan!

2 comments:

  1. alhamdulillah...tp mcm kbetulan jgk..zaim pn tgh dlm dilema..die pn dpt offer OnG yg xkena naik laut doh jgk...cume tmpt keje jauh dr klang..dkt sjam lbih nk g..dua2 pn ade pro n kontra..suh kuwe wt istikarah la..yg trbaik utk famili...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah zaim pn dpt hehe kuwe mcm 90% nak trime kje tu..dia mcm xsey doh gi offhore ;D xpola xdop elaun offshore pun..ade lg rezeki kot lain insyaallah

      Delete