Sunday, April 8, 2012

Shopping without papa

Semalam iris+mama pegi kluar dating ngan aunty tita+aqeef( first time kluar ngan kaklong nih,hubby offshore) kitorang pergi the mines pastu gi alamanda..tenkiu aunty tita/kaklong sebab bwk kitorang jln2 n belanja kitorang makan kenny rogers..burpp kekenyangan smpai mlm..kalau tak,terperap je la iris kat rumah..nasib baik iris berkelakuan sangat la good girl..pasrah je duk dlm stroller haha

Shopping pun xbyk sgt..sbb mama kne bayo sndri kot..klo ade papa,surelah papa bayo haha takdelah sbnrnya saya jadi kekurangan idea tanpa hubby di sisi..biasenye akan mtk pendapat dia dlu kalau nak beli ape-ape..terutama barang iris..walaupun dia mcm takdelah tahu sgt psl brg baby ni,tapi tetap nk mitak pendapat encik suami*huu solehahnye akuu*

iris tdo kroh2..sbnrnye bdn dia pnas skit uhuu
kne paksa pkai headband*gambo ni takde kne mengena ngan entry ini haha tetibe*
asalnya iris pakai skirt..tp mama bimbang iris sejuk betis/betis msuk angin*ade ke?*
ni je yang mama beli semalam..ops bowl orenpink cap mothercare adalah hadiah dari aunty tita..tak sabar rasanya iris nak makan!!

2 comments:

  1. gud girlnye iris duk dlm stroller..zafran lame doh xduk dlm stroller..die cpat bosan...loni duk kendong dlm carrier la...suap mkn dh ke iris..behnye blh mkn doh..

    ReplyDelete
  2. xsuap lg diey...tggu 6bln jgk la..or dkat2 6bln hehe iris berat nk kendong..lgpun papa iris xminat pkai bby carrier tu..mama xlrt nk kendong skit bahu ;D

    ReplyDelete