Friday, May 18, 2012

Iris Najla 6 bulan +

Sedar tak sedar iris dah nak masuk 7 bulan..lagi seminggu kot. Alhamdulillah iris membesar bagai juara..berat dia mass jab 6m aritu 8.8kg. Iris sekarang dah pandai sebut ma....ma....ma... Dan pa...pa...pa.. Hehe im very proud of you darling..sampai kembang idung2 nak ke sebut ma..ma.. Haha tapi tatau la dia phm ke tak ape dia sebut.. ;D tak sangka dia ceredik mcm mama dia muahahaha ops aku xdelah cerdik sangat..biase2 je selalu dapat result exam ckup makan...tapi aku hrp iris lebih cerdik dn lebih berjaya dari papa n mamanya.dunia akhirat insyaallah... Pastu iris dah pandai merangkak n kutip2 barang nak makan.sekarang sume benda dah macam makanan bagi iris..sume nak makan..sampai kadang2 aku geram jgk..aku marah dia ckp eeeeikkkkkk..tak boleh makan!tapi dia mcm terkebil2 dan kdg2 gelak uhuu trus xjadi nak marah.kalau boleh aku xnak terlalu manjakan anak aku nih...memandangkan bdk2 skrg mkin takde sivik dalam diri.maksud aku bdk sekolah..lain mcm je prngai..tatau la silap mak bapak ke sape..kadang2 aku rs nak lempang dek kerana kebiadapan diorang..pls la diriku sndiri dan mak bapak yang lain..sekiranya anak2 buat slh, sila tegur dan marah. Belajar bukan hanya kat sekolah. *erkk membebel plak aku* Pastu kan aku dah tak berani tggal iris sorang kat playpen sebab dia dah pandai panjat ala2 nak lompat keluar gitu..terperanjat aku tgk uhuu nsb baiklah aku sempat sedar sebab iris terjerit2 mungkin dia ckp 'mama, iris nak lompat katil ni boleh?' *aiyyaa berani punya budak* K la aku nk gi goreng bihun untuk suami n kaklong trchenta..ngantuk plak rs..zZZzZz

No comments:

Post a Comment