Saturday, October 13, 2012

Rezeki berkereta baru

Kegedikan aku nk bwk krete kecik ke sekolah telah terlaksana apabila suami stuju blikan suzuki swift..klo ikotkan napsu aku, nak je mtk suami blikan VW beetle hahaha tp apakan daya..biar aku mimpi seketika ;D

Ni lah krete baru aku..sng nk parking kt skolah..klo kne calar ngn budak pun xtersentap sgt hati aku klo nk dibandingkan ngn civic..uhuu nauzubillah tp ade hari gilir2 jgk bwk krete

Apapun terima kasih buat suami kerana blanje krete sejibik..yang lebih n paling penting tak lupa terima kasih ya Allah atas segala rezeki yang dikurniakan..Semoga kami sll ingat Allah di saat senang dan susah..tingkatkanlah keimanan kami kepadaMu.

Nota kaki:nombot plat haruslah 785 ;)






No comments:

Post a Comment