Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 14, 2012

Window shopping..

Petang td aku ajak husband gi jalan2 dgn alasan nak bawa iris kenal dunia luar..cewwah alasan!logik ke??jawapannya adalah logik. Bagi aku tak kena lah kalau dalam seminggu iris duk kt rumah je mngadap muke orang yang sama..risau psl perkembangan sosioemosi dia, kami suami isteri mmg bersetuju nak bawak iris keluar jalan2 tiap hujung minggu.


Ni gambar last week..pas magrib gi alamanda..kepale teleng terlebey telan leher hayam agaknya

Sambungan citer, td pun kitorg pergi alamanda lg haha tempat yg agak kurang serabut n mesra stroller..kalau ade anugerah penyoping tegar di alamanda, mungkin aku dapat pingat gangsa ni..aku paling suke cold storage!sbb banyak barang "import kt situ..tak sah rasanya gi alamanda klo tak masuk cold storage pastu bli 1,2 benda n kluar..tp arini aku lalu je dpn tu memandangkan kitorg stuju nk window shopping hukhuk..

Window shopping bertukar menjadi shoping apabila kitorg gi bli bantal 5biji kat carefour sbb sale ala2 home fair gitu..rembatlah 5biji bantal plg murah..pastu pegi mothercare godek2 baju yang ade less harganya..satu pun tak berkenan..ehemm tipu lah tu..tgh kegawatan ekonomi aku yang bt2 tak berkenan.. ;D pastu bli ni je utk iris


Berus gigi,pengesat gigi n menghalau nyamuk!!nak tau name sbnr,sila beli sendiri.

Sesudah solat magrib, kitorang pegi makan..ramai sungguh muslimat dalam surau alamanda tu,dh mcm sardin..alhamdulillah ramai yang shopping tanpa lupa solat ye..yg tak bestnye..kain smyg aku terlondeh ms tgh solat ahaha malunye kt org blkg..moral of the story, bwklah telekung sendiri ye adik2..


Papa berusaha pgg tangan iris yang nak tanggalkan headband!



Nota kaki:minggu depan mne lg tempat nak bwk mek iris ni jalan2?

I blog with BE Write

1 comment:

  1. haha..aty pon jarang2 window shopping tu tak sampai tershopping..mesti nak gak membeli walaupon sehengget..;p

    ReplyDelete