Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 27, 2012

Ya Allah, sembuhkanlah kakakku

  Entri sedih kali ni...first time berlaku,antara adik beradik aku yang terpaksa masuk wad kerana sakit(selain bersalin)huhu agak teruklah kan kalau masuk wad..kakak kesayangan aku, maria disuspek batu karang dan sekarang berada di KMC untuk pemeriksaan lanjut dan pemantauan. Aku dengar berita ni daripada mak n terus rasa nak nangis..walaupun batu karang tergolong dalam penyakit tak kritikal sangat, tapi aku rasa itu dah cukup membuatkan hati aku luluh dan air mataku mengalir ;'( dialah kakak yang selalu bergaduh ngan aku masa kecik, tarik2 rambut, aku pernah lompat atas perut dia dulu, nasib baik tak pape huhu tapi dah besar, dialah yang banyak memberi nasihat dan sokongan dalam banyak perkara. Tak sanggup rasanya aku nak lihat dia sakit dan terbaring di wad. Semoga kakak cepat sembuh..amin..

Kakak aku sekeluarga..anak2nya comel semacam!

Nota kaki: Aku yakin k.mar akan cepat sembuh. Kakak aku yang ni kuat orangnya. Jarang sangat tengok dia nangis..tak mudah berkecil hati, sangat steady n happy go lucky! Semoga k.mar kuat melawan sakitnya itu..we love you..

No comments:

Post a Comment