Thursday, December 6, 2012

Solat hajat dan bacaan yasin..

  Alhamdulillah solat hajat dan bacaan yasin sudah terlaksana. Majlis kecil-kecilan ni diadakan sebelum barang-barang masuk ke dalam rumah ni*walaupun sebenarnya dah ada barang skit2 hehe* Jemputan pun saudara terdekat dan jemaahnya hanya 5 orang ehehe terima kasih kepada ayah su*bapa saudara sblh suami* sebab jadi imam pada malam tu dan mengetuai bacaan yasin. Dan terima kasih juga buat semua jemputan yang sudi memeriahkan majlis. Kalau tak sunyi je rumah tu.

Menu malam tu memang nasi bungkus,nasi kerabu tapi kami minta asingkan lauk supaya tak cepat basi dan membazir. Gambar pun tak banyak ambil sebab aku konon-konon busy. Maklumlah puan rumah muehehe ni je la skit2 gambo

Iris kagum..aqeef plak termeniarap kat belakang main car!

Jemaah perempuan yang sronok bercerita..

Para tetamu, jemputlah makan atas lantai..nasi cedok sendiri ye

Alahai manisnye laila berbaju kurung malam tu

Haipp iris nak buat ape tu kat baby aidan??

Akhirnya siti juga penyudah majlis*menyapu dan mengemop* :D






No comments:

Post a Comment