Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 13, 2013

Mane nak letak ni??adoii

  Sejak semalam aku buntu kat mane sepatutnya letak penapis air..bkn main lame 3,4 bulan lamenya proses nk beli penapis ni haa..tup2 buat kami stress mana nak letak haha siap berdebat ngan husband,"ltk kat sini laa.." taknak,ltak kat sana laa"
Semasa  proses pemasangan penapis air tu, aku xde..ada program kat sekolah..bila balik sekolah,aku tak setuju pulak lokasinya sebab terlalu hampir dengan dapur..konon2 macam terganggu lah aku nak masak..dengan seketul penapis yang beso tuh*aku yg rasa beso* lagipun rumah kitorg takde dapur kering n dapur basuh..ada satu je dapur..itulah kering,itulah basah tapi macam lebih kepada basah je..huhu

So hasilnya inilah keputusan aku yang tergedik2 suruh husbnd alih...

TAPI...betapa magiknya,tetibe aku sendiri tak setuju sebab wayar berselerak dan wayar2 tu terpaksa melalui sinki..rupenye tak cantik dan agak bahaya la kan..memang rasa menyesal tak tambah plug masa kontraktor tanye aritu..huhuhu sepatutnya kena plan dari awal lokasi penapis air.. ;( 

p/s:tunggu update lepas ni,mana akhirnye penapis air ni duduk!

No comments:

Post a Comment