Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 13, 2012

Magiknya ada anak

Dah lama rasanya tak menjenguk blog..risau pula jika saya menggunakan bahasa melayu dengan kesalahan tatabahasa di sini kerana saya sekarang mengajar bahasa melayu sepenuh masa sekerat hari hahaha hari tu, 1st day ke sekolah saya telah diberi pilihan oleh PK Petang sama ada nak ajar BM atau BI. setelah difikir-fikir saya pilih BM sebab tak kondifen konfiden langsung nak ajar BI harapkan muke je macham mak saleh huahuahua perasan!lagipun masa SPM tahun 2002 dulu, saya dapat A1 utk BM..konon-konon boleh pkai la ni result SPM tapi habuk pun tak ingat..tambah plak skrg ni ada komsas la lagi ala-ala sastera gitu..lagilah tak minat.

Apa yang saya rasakan magiknya ada anak bila sekarang ni saya tak stress secara berpanjangan. Walau apapun yang berlaku kat sekolah dah jadi perkara tak penting langsung, yang lebih penting saya balik rumah dapat peluk cium Iris Najla..Nyanyi lagu twinkle2 little star sama-sama..Itulah yang magiknya. magik-magik yang lain ada jugak seperti rasa lapor tak habis-habis, baju-baju mengecik =( pakai high heel rasa kaki terpleot..rasanya dekat setahun juga tak pkai high heel sejak pregnnt aritu sampailah Iris 3bulan+. Bila pkai tadi haa tak selesa rasa nak baling je pada student yang bising dalam kelas.

Iris 3 bulan
berat 6.5kg
ikut muka siapa awak ni??

nota kaki: mama tengah selsema batuk la..Iris sila jangan jangkit ye shayang!

2 comments:

  1. tang mata tu definitely ikut mata mama (mata papa sepet..hahha)
    tp tang senyum tu, mace papa dio

    ReplyDelete
  2. sama la cha.mmg magik.sblm ade bby aku mmg bkerja dg emo.smua aku buat dgn cepat.tp bila dh ade bby aku buat rilek2 je.dlm kepala pkul 1 pm nk pegi mnyusu dan pkul 5.30 pegi ambik.hehe.

    haris baru baik batuk n selsema.ksian dia =(

    ReplyDelete