Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 24, 2012

Bibik amuk..

Jam menunjukkan pukul3pagi..en asben yang keluar lepak ngan kawan2 sesma malam ni belum pulang lagi*dalam hati:hamboi en asben bleh tahan awak ni,mau tido luar ek* saya bangun bila iris ek ek ek nak susu..iris sambung tidur bila dah kenyang dan mama iris sambung tido sekali..

Saya yang lena diulik mimpi tersedar dari tidur bila husbnd call. Masa tu pukul5.30pagi. Katanya dia kat HKL..terus bulat mate saya terkejut..uuhuu sape tak terkejut kan..kompom la saya fikir ada kemalangan..suami saya terlibat ke?huu terus lemah jantung. Rupa-rupanya husbnd saya temankan abangnya untuk memeriksa kesihatan mental bibik abangnya yang baru sampai*belum seminggu pun* kerana bibik tersebut mengamuk dan memecahkan dinding rumah pukul2 pagi..ngrrrr ngeri betul!abangnya juga terpaksa menelefon pihak polis untuk meredakan amukan dan bawa bibik masuk jel*eh eh* hospital sebenarnya.

Inilah short stori yang diceritakan oleh husband saya sebentar tadi melalui telefon..cerita sebenar akan diceritakan kemudian..

P/s: Semoga Allah lindungi kita semua dari perkara yang pelik-pelik itu..

No comments:

Post a Comment