Saturday, February 9, 2013

Balik kampung..

  Bila balik kampung cmnilah kje..makan aje..qada' makan segala makanan yang takde kat kolumpo..bila balik kampung, orang kampung, sedara mare n adik bradik ckp aku mkin gemuk..sampai ke siti pun jadi gemuk hahaha oklah tu ckup makan aku kasi sama itu maid..aku pduli hape org ckp gemuk..sbb aku xpenah berdiet..x reti sgt3 ;(( kadang2 sedih mengenangkan badan aku yang dahulunya seperti era pejira huhuhu *drama* sekarang dh hampir jadi enot..setakat ni takde apepun/siapepun yang dpt memotivasikan aku supaya jadi kurus..lgpun aku jenis xmudah kecik hati..ckp aku gemuk ke lebar ke..langsung x mnggugat keseleraan aku..husbd lagilah, tak penah nak ckp aku gemuk ke..xlawo ke..sll ckp yg positif..i love u la laling...kalau u ade bace ni, i nk mtk u banje tony roma's la mueheheh*haip,mkn lagi!*


Tq ayah banje kitorg sume makan seafood yang belambak ni...smpai tak larat nak abiskan..sape nak makan seafood fresh2 jomlah datang kemaman! ;)

Nota kaki: ada sorang cikgu satu sekolah, selalu gelak jumpe aku..ceritanya berbunyi begini di awl tahun persekolahan;
Cikgu A: siapa cikgu sains awk ye?
Pelajar lelaki form1: ala cikgu yang gebu2 tueee
Cikgu A: ???

Cikgu A cari sampai dpt siapakah cikgu gebu..rupenya aku hahaha so sampai hari ni dia gelak2 bila jumpe aku kerana perktaaan 'gebu' itu.
Alahai pelajar..nasib baik ckp gebu, kalau ckp gemuk gedempol, cikgu pulak yg cari awk! ;D


1 comment:

  1. As salam.. salam perkenalan. Jemput menjengah ke laman umah di alamat

    http://puterihannan.blogspot.com/
    http://ibuilyaniescottage.blogspot.com/

    Happy reading and folo me!! :D

    ReplyDelete